Söndag

I dag har jag varit på lunch hemma hos Titsianas (hon jag bor hos) föräldrar. Det bjöds på en riktigt god italiensk pasta, mums! Hunden var också med så himla gullig fram tills den våldtog katten mitt under lunchen. Värsta jag har sett! äckel hund! Förutom den äckliga hunden så hade föräldrarna en sån vacker trädgård med ett litet grönsaks land, tur att jag hade med mig kameran.
I morse var det rätt dåligt väder brutto tempo som dom säger här i italien men fram mot eftermiddagen blev det sol och 28 grader. Då tog jag boken och gick ner och satte mig på balkongen. Ingen dålig september dag. Vad har ni för väder hemma i Sverige då?!?!?!?!?!? tänkte väl de 10 grader o regn.
.
I morgon kommer det nya avsnitt av Gossip Girl, länngttar!!
.
Nu ska jag ringa mamma som varit på skomässan i Dusseldorf, hoppas det har gått bra!
Ciao
Äckel hunden
Apelsiner
Titsianas Moster och Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0