SKOR SKOR SKORRrr dom är överallt!

Måndag, första dagen på veckan, början på en ny jobb vecka och jag är redan inne på min andra vecka här i Italien! sjukt. Hemlängtan kom i fredags men den är över nu och jag börjar verkligen trivas här, alla är så vänliga och tar verkligen hand om mig.
Har jobbat hela dagen, putsat skor och färglagt dom. Det jobbiga med detta jobbet är att man vill ha allt som finns där, så himla fina grejer jag döör!!! Nolita våren 2011 <3 ska kolla om man kan köpa några par. Lunchat själv i dag med ipoden.. trevligt.. det blev pizza. Men vid middagen fick jag sällskap av Daniele  sonen till dom jag bor hos. 15 år och pratar sämst engelska.
nu blir de film
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0