Rom?

Spö regnar ute... segt! i kväll blir det väl film (som alla andra kvällar) har laddat ner "Shutter island" och "Salt" så dom blir det i kväll. Tittade på "The last song" igår, jätte bra! (tips från Frida Hagelin, man tackar). Fett trött på vindruvor och vatten de är det ända jag äter här på kvällarna, nyttigt men va fan är ostbågarna! saknar dom såå.. Ska se om jag kan få Annelie att ta med sig en påse nästa vecka på mässan. Ska på sko mässa i Milano nästa vecka och jobba ska bli jätte kul och som ni kanske då förstår kommer Annelie och Linn dit (dom jag jobbar med) ska bli jätte kul att få träffa dom igen! Känns som om det vore ett år sen jag träffade en svensk senast.. kanske lite överdrivet men det känns som om det vore jätte länge sen!! Inte för att jag längtar hem men ändå. Funderar på att dra vidare från Milano till Rom och hitta någon lägenhet där. Har hittat en bra skola där som man kan plugga intensiv kurs i italienska. Någon som är sugen på att joina? Klicka här inte alls så dyrt, svin bra!
Ciao nu blir det film, vindruvor och vatten! (fredag kväll)
Det här skulle kunna vara jag..

Kommentarer
Postat av: hanna von sydow

visst saknar man ostkrokarna? sjukt goda!!! det verkar vara en bra blogg det här

2010-09-11 @ 00:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0