Milano nästa!

Packar ner allt som ska med till Milano nu. Åker tidigt i morgon bitti, bilar...
I Milano ska jag jobba på modemässan, sälja skor. Francesco Morichetti, Mjus, Airstep är de märkena som jag kommer att sälja. Ska bli kul att få se, har bara jobbat på mässorna i Köpenhamn, Oslo och i Varberg innan. Får se om Milano blir roligare!
fuck.. vet inte vad jag ska packa.. har för lite kläder med mig. fast jag har mest panik över skorna.. Eftersom jag antagligen kommer få stå mest i francesco  montern så måste jag bära francesco morichetti skor. Tog ett par skor här om dagen från fabriken, inte det bästa valet jag gjort kanske, tog ett par stövlar med 9cm klack? och jag ska stå hela dagen. kommer dö!! Sa detta till francesco förut och han gav mig ett par håriga ballerina skor med en jätte blomma på .. kanske inte riktigt en sko som jag skulle köpa men efter mässan tänker jag rycka bort blom jäveln, förstör allt.
.
Nu har jag äntligen tagit en massa bilder från fabriken ska lägga upp några här så ska ni få se dom.
.
Föresten ni såg väl Gossip Girl sesong starten denna veckan? FY FAN vad bra!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0