fullt upp i rom

Har haft fullt upp o har därför inte skrivit något. Sen jag skrev senast har jag gjort en massa, sprungit upp o ner varje dag för Via del Corso (Roms shoppinggata) o försökt att bara fönstershoppa, lyckades jag? njjee.. men jag köpte bara en blus o ett par byxor så de va inte så mycket. Har iaf lyckats hålla mig borta från alla skobutikerna, thank god för annars vore jag pank. Har sett ett par jättefina skor i skylt fönstret som jag jätte gärna vill ha som jag snart inte kan motstå längre.
Prada hösten 2010
fuck, i want them!
.
prata om något helt annat. Jag är hungrig! sitter o kollar på bilden på maten jag lagade i förregår, gud va gott!
Men i dag e jag trött och orkar inte laga mat.. inte än iaf. Var ute igår med några amerikanare som jag lärt känna från... jag stannade dom på stan (behövde vänner). Hade jätte kul, dansade hela natten på någon latino klubb. skooj o nu har jag legat o kollat på film typ hela dagen.. grown ups och lejonkungen. good stuff! skriver ngt roligare lite senare.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa italiensk mat kan vara gott, men jag längtar efter att du kommer hem för då blir det svenska köttbullar! puss

2010-10-19 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0